Back2Work Sale: 35% korting!

u
m
s
Verzending & levering

Hieronder vindt je ons verzendbeleid. Als je vragen hebt of als iets niet duidelijk is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen!

Verzendbeleid FlexiGrip

1. Bestellingen en verwerking

Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur na ontvangst te verwerken. Bestellingen die op werkdagen voor 23:59 uur worden geplaatst, worden doorgaans de volgende werkdag verwerkt. Na verwerking wordt je bestelling verzonden via PostNL. 

2. Levertijd

De geschatte levertijd is doorgaans tussen de 1 en 3 werkdagen, afhankelijk van factoren zoals seizoensgebonden drukte of onvoorziene omstandigheden bij PostNL. Hoewel wij ons best doen om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, kan de exacte leverdatum variëren. Tijdens drukke periodes, zoals feestdagen, kan de levertijd langer zijn dan gebruikelijk.

3. Feestdagen

Tijdens feestdagen kan het drukker zijn bij de pakketdiensten, wat kan leiden tot vertragingen in de levering. Wij werken nauw samen met PostNL om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, maar we kunnen levering op de volgende dag niet altijd garanderen. Wij vragen je begrip voor eventuele vertragingen en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

4. Bezorging bij afwezigheid

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, zal PostNL je pakket afleveren bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje achter met een ‘niet-thuis code’, waarmee je via track & trace kunt zien waar je je pakket kunt ophalen. Houd er rekening mee dat PostNL je pakket één week bewaart bij een PostNL-punt. Als het pakket niet binnen die tijd wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar ons.

5. Verzendkosten

Wij nemen de verzendkosten voor eigen rekening.

Maattabel

Alle maten vallen normaal. Twijfel je of val je tussen twee maten in? Kies dan een maat groter – de zool is kleiner te verstellen.